جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

لیان این بار در نمایشگاه بین‌المللی هنرنمایی می‌کند

لیان این بار در نمایشگاه بین‌المللی هنرنمایی می‌کند

اخبار موسیقیگروه «لیان» بوشهر به سرپرستی «محسن شریفیان» بار دیگر در تهران کنسرت برگزار می‌کند.

 لیان این بار در نمایشگاه بین‌المللی هنرنمایی می‌کند

 این گروه پرطرفدار که شهریورماه سال جاری، دو شب در تالار وحدت تهران به اجرای زنده پرداخته بود، دی ماه امسال مجدداً با هواداران خود در پایتخت دیدار خواهد کرد. بر این اساس، گروه لیان به سرپرستی «محسن شریفیان» و خوانندگی «آکا صفوی»، ۲۹ دی ۱۳۹۴ برای اولین بار در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی استیج خواهد رفت.

«علی حق‌شناس» مدیر شرکت «کامیاب بهاران» و تهیه‌کننده این کنسرت ضمن اعلام این خبر در گفت‌وگو با «موسیقی ما» اظهار داشت: «با توجه به استقبالی که از کنسرت قبلی گروه لیان در تالار وحدت به عمل آمد و بلیت‌های کنسرت در مدت کوتاهی به فروش رسید و برنامه برای یک شب دیگر تمدید شد، این بار کنسرت محسن شریفیان و گروه لیان را در سال بزرگتری برگزار خواهیم کرد.» حق‌شناس افزود: «البته برای کنسرت قبلی هم سالن بزرگتری را در نظر داشتیم و تمایل داشتیم که کنسرت در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شود که این امر محقق نشد و این بار کنسرت گروه لیان در سالن بزرگ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.»

این تهیه‌کننده همچنین گفت: «بلیت فروشی برای این کنسرت از ظهر شنبه (۱۴ آذر ۹۴) آغاز شده و نشست خبری آن نیز به زودی برگزار خواهد شد و تاریخ آن متعاقباً اعلام می‌شود.»

محسن شریفیان نیز در گفت‌وگو با «موسیقی ما» در خصوص کنسرتِ پیشِ رو گفت: «گروه لیان ۲۱ سال سابقه دارد و با وجود آثار متعدد این گروه، اضافه کردن قطعات جدید در کنسرت‌ها کار سختی نیست. مشکلی که همیشه در کنسرت‌های گروه لیان با آن مواجهیم، این است که کدام قطعات را از اجرا حذف کنیم! چرا که هر کدام از آثار، بخشی از هویت فرهنگی ما است و مورد توجه طیفی از مخاطبین است و همیشه این نگرانی را داریم که مبادا با حذف قطعه‌ای از کنسرت، موجب نارضایتی عده‌ای از مخاطبین شویم.»

این نوازنده سرشناس نی‌انبان افزود: «گروه لیان در این سال‌ها به مخاطبینش ثابت کرده که همیشه در برنامه‎هایش حرف جدید برای گفتن دارد و کنسرت دی ماه هم از این قاعده مستثنا نیست. این بار تغییری در نوازندگان گروه هم داریم.»

محسن شریفیان و گروه لیان، به دلیل برگزاری کنسرت‌های پرشور و کسب موفقیت‌های بین‌المللی در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته‌اند.

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: