جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

چرا فروشگاه لباس امیر تتلو پلمپ شد

چرا فروشگاه لباس امیر تتلو پلمپ شد

اخبار موسیقی عصر دیروز (یکشنبه) فروشگاه لباس یک خواننده رپ در غرب تهران پلمپ شد تا او بار دیگر خبرساز شود.

چرا فروشگاه لباس امیر تتلو پلمپ شد

فروشگاه «والتون» که چند ماهی است البسه‌ای با همین برند را در مجموعه اریکه ایرانیان عرضه می‌کند و «امیرحسین مقصودلو» سهام‌دار اصلی این برند است، عصر دیروز با حضور مامورین اماکن پلمپ شد و «نداشتن پروانه کسب،‌ استفاده از اسامی بیگانه در تابلو و همچنین فروش لباس‌های نامناسب و خارج از شئون اسلامی و عرف» دلیل این اتفاق در رسانه‌ها مطرح شد.

مقصودلو ساعاتی پس از این اتفاق در صفحه اینستاگرام‌اش نوشت: «والتون پلمپ شد. خیلى سعى کردیم که نشه و همه‌چیز را رعایت کردیم. همه‌چیز. همه‌چیز را رعایت کردیم اما بالاخره یک راهى پیدا شد و پلمپ شد. نمی‌فهمم. نمی‌دونم چرا. ولى من دلیل واقعی‌ش رو اینجا می‌نویسم و باعث و بانی‌ش رو معرفى می‌کنم، اگه خیلى خیلى زووود باز نشه. اونى که سنگ می‌ندازه باید بفهمه که تو کار من یکى نباید سنگ بندازه؛ چون من خودم حواسم به همه‌چى هست و فقط قصدم خدمته.»

خبرنگار «پاپ موزیک» جهت پیگیری خبر پلمپ این مغازه سراغ «موسی هاشمی‌مقدم» (مدیر و مالک مجموعه اریکه ایرانیان که این مغازه و فروشگاه «والتون» در آن قرار دارد) رفت و این موضوع را بررسی کرد.

هاشمی‌مقدم در این باره به خبرنگار سایت «پاپ موزیک» گفت: «مشکل جواز اصلی‌ترین دلیل برای پلمپ این فروشگاه است و در ۴۸ ساعت آینده این مشکل حل خواهد شد و شرایط به حالت عادی برخواهد گشت.»

او در توضیح اینکه آیا پیش از این اتفاق، اخطاری در این زمینه به صاحبان این فروشگاه داده شده بود یا نه، گفت: «بله، اخطارهایی داده شده بود. ولی متأسفانه پروسه زمانی طولانی اخذ جواز کسب باعث شد دیروز شاهد این اتفاق باشیم. این مشکل در حال پیگیری است و به زودی و ظرف ۴۸ ساعت آینده قطعاً حل خواهد شد.»

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: